Jdi na obsah Jdi na menu

Ciao Livigno - den čtvrtý /Dan/

8. 4. 2008
ServisProbouzíme se do slunečného rána a nikam nespěcháme. Dnes je třetí kritický den, tak ho máme trochu volnější. Zvažujeme, jestli na kolo vůbec sedneme. Navíc musím nechat opravit výplet. Proto vyrážíme do centra a v jednom z mnoha bikeshopů nechávám kolo. Mám se stavit až ve tři. Máme tedy dostatek času si projít Livigno celé a nakoupit nějaké dárky domů. Taky hledáme kavárnu, kdy bychom dostali pravé italské tiramisu. Bohužel zatím nemáme štěstí jako na gardě.
Po obědě následuje ležing a vyzvednutí kola. Za deset euro je výplet skoro jako nový. Počasí je fakt super a my v pohodě, bylo by škoda na kolo nesednout. A dobře jsme udělali!
Kolo, koně a brodyVyrážíme až ve čtvrt na pět směr údolí Val Federia, které vede zezadu Carosella. Jedeme takovým údolím oddechu, které se po pár kilometrech rozšíří a po pohodové šotolině mezi pastvinami (osli, koně a krávy) mírně stoupáme do 2350 m.n.m. Po téměř deseti kilometrech cesta ztáčí prudce vzhůru na Carosello a s tím se horší i její kvalita, tak fotíme a otáčíme zpět. Čeká nás přejezd přes 22 potoků a potůčků a jeden extra velký. Mastíme dolů padesátkou, závodíme se svišťama a neskutečně si to užíváme. To, co jsme se nahoru „flákali“ hodinu a půl, dáváme i se zastávkami na focení za slabých 40 minut.

Ten největší brodAni třetí kritický den tedy není proflákaný! Dostali jsme se do jedné z nejkrásnějších částí a přitom kousek od Livigna. Najeli jsme 22 km, průměrnou rychlostí 11,8 km/hod - možná změním tu část o tom flákání :-), nastoupali jsme 550 metrů při průměrném stoupání 6%. Můžeme tedy vyrazit na zasloužený škopek.

ObrazekA abych nezapomněl, tady je mapka dnešní trasy.

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Pepa - nadpis

8. 3. 2013 16:41

Ahoj, nasel jsemm na netu super stranky s automaty zdarma a jeste ke vsemu pekne sexy babou tam :D mrknete na www.ZdarmaAutomaty.cz a zahrajte si :)

Sandra - nadpis

25. 2. 2013 14:24

Ahoj, letos koluje po internetu a mezi lidma nová forma přivýdělku, ideální na zimu, když je večer hodinka dvě času :) Sama si takto vydělávám už od ledna a fakt mě to nadchlo! Miliony z toho sice nejsou, ale dokud to jde, tak se mi hodí každá snadno vydělaná kacka :) Kdyžtak mrkněte na www.Cervena-Cerna.cz